
Riool DS
Koude telefonische acquisitie.
600
leads benaderd
26
afspraken ingepland
4,3%
conversie percentage
Doelgroep
Hotelketens
Voor Riool DS hebben we gedurende drie maanden intensief gewerkt aan koude telefonische acquisitie om onze klantendoelgroep te bereiken met een overtuigende en waardevolle salespitch. We hebben 600 leads geïdentificeerd, met als doel de klanten van Riool DS te selecteren die de meeste conversiewaarde vertegenwoordigen. Voor deze specifieke opdracht hebben we besloten om ons te richten op hotelketens.
Door middel van gerichte communicatie hebben we deze leads benaderd en met succes 26 afspraken gepland met grote hotelketens, waaronder vooraanstaande namen zoals Van der Valk en Novotel. Deze resultaten onderstrepen niet alleen onze toewijding aan het vinden van waardevolle zakelijke kansen, maar ook onze expertise in het identificeren en benaderen van leads die aanzienlijke waarde kunnen toevoegen aan het klantenbestand van Riool DS.
Wil jij ook aan de slag gaan met koude acquisitie?
Boek vrijblijvend een call op een tijdstip van jouw voorkeur en we bespreken de mogelijkheden.

Thijs Bruinink
Boek eenvoudig en vrijblijvend jouw kennismakingsgesprek via de kalender. Kies de gewenste datum en een tijdstip wat je uitkomt. In ongeveer 15 minuten bespreken we jouw wensen en ontvang je een eerste voorstel.