
VDNS Kia
Werving en selectie voor de functie van aftersales medewerker.
7.276
weergaven van de wervingscampagne
10
sollicitanten
3
kandidaten op gesprek
1
werknemers aangenomen
Ook voor een klein budget gaan we aan de slag met succesvolle wervingscampagnes. De functie aftersales medewerker vroeg om afgestemd advertentiemateriaal en gerichte targeting om optimale resultaten te behalen voor het beschikbare budget. Tijdens het maken van het campagnemateriaal hebben we er alles aan gedaan om de ideale kandidaat aan te spreken. In slechts twee weken zorgden we een elftal aan sollicitanten waarvan twee kandidaten aan alle vereisten voldeden. Inmiddels is de ideale kandidaat met de gewenste kennis en werkervaring in de automotive aan de slag bij VDNS Kia.
“Uitdagingen gaan we graag aan! Ook met een klein budget weten we binnen korte tijd de juiste doelgroep te bereiken via social media wervingscampagnes.”
Heb jij een vergelijkbare vacature die je wil vervullen?
Boek vrijblijvend een call op een tijdstip van jouw voorkeur en we bespreken de mogelijkheden.

Thijs Bruinink
Boek eenvoudig en vrijblijvend jouw kennismakingsgesprek via de kalender. Kies de gewenste datum en een tijdstip wat je uitkomt. In ongeveer 15 minuten bespreken we jouw wensen en ontvang je een eerste voorstel.